Chris Hissar och Dissar!



  1. Bögar- Finns det något mer roligare och sötare? Dom klär sig bra o vet allt om det senaste ;)
  2. Marie&Vivvi- Ställer upp för mig i vått och torrt, och gör vad som helst för mig. Spelar wii fit med mig :D
  3. Folk som är sig själva- Det är då man tycker om dom som mest. Dom som inte är det, sug kuk!
  4. Shopping- Fan hade inte de funnits hade jag väl blivit en runkbög som alla andra
  5. göteborgsdialekten- Så jävla go vettu! Fast ibland kan man bli lite trött på dom
  1. Folk som tror sig- Dom ska bara ha ett skott i pannan. Jag kan inte direkt säga att jag e perfekt, men ja försöker iaf vara normal. som andra inte är typ.
  2. Fjortisar- De värsta som finns i hela svenska släktet. Jag kanske har kompisar som e lite wannabe-fjortisar. men dom som är det, mjau! usch!
  3. emosar- ok. jag har många kompisar som är emo/Alternative, men dom beter sig inte så fittigt som alla göteborgsemosar gör. Till exempel dom vi såg inne i stan idag. inte undra på att dom mår dåligt när dom till exempel färgar håret neongrönt och ser ut som om dom har blivit klippta av edward scissorhand,  + att dom ser jävligt slampiga ut i sina råååkorta kjolar! usch
  4. folk som ljuger- Detta är egentligen den första punkten för jag kan seriöst mörda dom som ljuger! usch fyfan vad jag hatar dessa äcklen! speciellt dom som kommer med flera ursäkter hela tiden. Aså de räcker med att man säger att man bara helt enkelt inte vill/kan inte komma så visst, ja bryr mig inte mer om de. Usch!


Pussidy fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0