Fan!




Vakna precis, fan oxå!
Kommer inte kunna somna i natt och det kanske inte e världens bästaste att vända på dygnet en vecka innan skolan börjar eller?
Dagen igår var helt sjukt rolig. Fest hemma hos Simon med Kim och Marie. Sen runt 4 tiden bestämde vi oss för att sätta oss i poolen. Sjukt go faktiskt. Fast man fick höra lite snuskiga saker som dom hade gjort i den :D haha
Runt 6 ungefär skulle alla sova. Men Simon kom på idén att dom skulle dra till Mcdonalds på stig center (de enda som hade öppet?). Det gick ju bra, INTE! Dom körde av vägen, fast som tur va så skadade dom sig inte. Men de kanske inte e så bra att köra moppe full? men kul vare!

Så kom dom hem, plinga som fan på klockan så att jag och Marie vakna. Sen börja dom hoppa på oss. Klart, Marie får ett frispel åå börjar sparka o slåss som fan xD haha
Sen fick vi sova en stund, tills vi bestämde oss för att äntligen gå upp för att slipsnubbarna hade anlänt för att slipa golvet. O de gick fan inte sova där inte. helvete va de lät :O

Sen gick jag, Marie, Simon och Kim upp till Centrum där ja o Marie käkade frukost. Sen drog jag mig hem, o har sovt sen dess. Mysig skönhetssömn. Blev väckt av mormor som undra när mamma o pappa kommer hem. Så dom kommer hem imorgon :D
Så jag ska nog dra mig till kärra igen för att snacka med A, jävla mongo som snackar gojja!

Ha de gött people!
Pussidy fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0