Har haft en fett jobbig dag

Vänner som hånglar? inget nytt för mig inte. Känns fett jobbigt :/ men men...
Ah orkar verkligen inte bråka längre så ja lägger ner detta nu. Lägger ner att ''hänga ut'' folk genom att skriva deras namn. För så fort jag gör de så e de ju fel såklart? eller?

Just nu sitter jag vid datorn medans J och M typ... ah vet inte va dom håller på med. och H sitter och kollar på ;D haha lite porrig där va :D

Jag har ingen lust att kolla på för då blir jag själv lite porrig och då vet man inte vad som händer. alla verkar ha sin ''cpmens'' idag :O varfööör?!

klockan e typ halv fem o ja sitter uppe typ och bloggar. fett kul när man inget har att göra

Människan som ja snacka om i förra inlägget, e min kära vän M som jag råkade dissa idag. Känner mig jätteelak verkligen. plus att hon typ hade sett fram emot dagen. så ja ska försöka snacka med henne imorgon. Vet inte om hon har lust.

Men nu ska jag försöka hitta på något. :D
Pussidy fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0