I have changed

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har varit för upptagen med mig själv och skitit i alla problem o all skit.

Igår hade jag en oplanerad bögträff med Phoenix, hans BF? När vi hade fikat färdigt kom även William o vi tjöta om allt, hans senaste resa till Kina där han va ett riktigt party-animal och va på alla ställen man kunde va.. Sen att han skulle åka till London och plugga vidare. För en gång skull va ja intresserad? Jag tyckte ändå om de han sa o sånt, de brukar jag inte vara när jag snackar med andra folk.

Sen snacka jag och Phoenix om insparksfesten i September på Avenyn. Hoppas fan att jag och Ida kommer in på 18 års gränsen? För annars e de typ inte värt de? eller? haha

På torsdag börjar jag skolan, fett kul kommer det att bli. Fast jag kommer att vara i skolan redan på måndag för att välkomna ettorna och sånt. Kommer bli kul
Sen på Onsdan, kommer Vivvi till skolan och då ska jag vara med på hennes infomöte. Och överklaga att hon ska vara med i min klass, annars dör jag typ? ett år till med samma personer kommer ju inte bli kul? :O

Man får alltid hoppas att de kommer någon rolig till klassen :D

Nu ska ja ner i källaren o checka film :D
Pussidy fuckers :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0