Oh gosh whyyyy!

Idag vaknade jag vid 5 av ingen anledning. Eller kanske. Jag gick i och för sig och la mig vid 7 igår så de e ju inte konstigt. haha
Nu har jag fixat håret, känner mig så snygg :D
Ska till morfar som fyller 78, grattis till han!'
Shit han börjar bli gammal nu :D o goood..

Imorgon ska jag på bio med M. Kommer bli så kul. haha de kommer typ bara va vi som är där för vi har fått förhandsvisning på District 9. Den verkar vara bra :D

Ah jag har iaf blivit vän med M nu. Det hände egentligen inget. Hon va full och båda missuppfattade allting.

Till helgen ska jag, M och J till H's replokal där vi ska ha fest. kommer bli göööörskönt! haha
Så måste börja kräva pengar av folk -.- alla kommer bli fett sura :D haha



en snygg bild måste upp på H och E... haha<3

Nu ska jag mot spegeln igen för att se hur jag ser ut
Pussidy och Tjillevippen fuckers!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0