Ready to go bitch!

Trodde Jag, Marie och Vivvi skulle dra på partyt under GBG-kalaset. men de va inget så vi drar på rix fm istället :D
Dom som JAG ska se på e : Alcazar, E.M.D, Agnes och Melody club :D

Sen vet jag inte va dom andra vill se, säkert ngn JAG inte vill se så vi kollar väl rakt igenom. Synd att jag missade Dead by April. Segt med tanke på att jag verkligen ville se dom :O

Sen drar vi hem till mig där vi typ chillar... Denna gången ska vi fan hinna o köpa lite saker innan alla fukking affärer stänger
btw ja dumpar bitchen nu för hon e bara så jävla fittig med att säga att mina kompisar är falska o sjuka. Hur fan är hon själv lixom? flatträffar? moget.
Du är möggel för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0