Sorry för den dåliga uppdateringen guys!<3

Har varit borta o där jag har varit så har de typ inte funnits någon dator :(
Jobbigt läge där.

I alla fall, va på NRJ igår och skulle kolla på Dead By April, klart så är dom bästa sist. men de va värt att vänta. För jag blev riktigt kåt på dom, plus att helena typ jucka mot mig hela tiden x)

Sen drog vi till korsvägen där vi träffade Stefan, 100%göteborgare :D fett skön den killen.
Vi tog bussen till kärra där vi typ drack och åt innan vi gick mot Emil där vi lämnade honom. Sen gick jag och Malin vidare hem till henne där hennes rum såg ut som ett bombnedslag :O fast det försvann snabbt med min hjälp :D


Pussidy fuckers, nu ska ja fortsätta bli brunett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0