Tjillevippen :D

Tjenare! Anledningen varför jag har en sån konstig rubrik är för att jag, Malin och Helena drog in till stan idag vid 6 på morgonen, omg lix?. Så när vi skulle dra hem, så träffade vi några gamla gubbar som jag sa till: halloj boiz! så den ene sa: tjillevippen! kallar du mig för boi? Ah fan.. unga som fan e dom xD fast dom vaa typ 60 haha xD så blerv dom typ sura O.o

By the way! De tog nästan en timme för mig, malin och Helena att komma hem till Malin. Fast de brukar ta 15 min och hon bor i fukkin Larsered O.o haha
Så nu sitter vi i Johannas säng o ska kolla på film :D kul kul :D



Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! Är inte Jonathan och Jesper söta tillsammans? Jag är vän med dom nu förresten?! Börja typ lipa i telefon när jag snacka med Vivvi igår... Gjorde så att hon börja gråta >.>

Ska kolla på film nu!!!!

Tjillevippen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0